Vem är jag?

Bloggen är än så länge ny och jag håller fortfarande på att bygga ihop och greja, ha tålamod. Tills dess tänkte jag ha en liten presentation.

Jag är en 23-årig tjej ifrån nordvästra Skåne. Jag arbetar till vardags på ett av landets största djursjukhus på stordjursavdelningen med hästar, där jag trivs utmärkt.  Jag har arbetat med hästar i flera år, både utomlands (England) och i Sverige. Jag kan numera titulera mig som verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar och sedan 2006 är jag diplomerad hästskötare med tappskokompetens via Svenska Ridsportsförbundet.

Har ett stort intresse för framförallt ponnyer och ridponnyavel, planen är att framöver köpa en ungponny att rida in och utbilda med sikte på championaten. För att sedan eventuellt betäcka. Förutom att hålla på med hästar så har jag även en hund, numera pensionerad från allt tävlande men förut aktiv inom både agility och lydnad.


Kommentarer
Linnea - buspollen säger:

Fin blogg! :)

2012-01-06 | 16:27:39
Bloggadress: http://buspollen.blogg.se/
EMelie säger:

Ska bli kul att följa din blogg!

2012-01-06 | 23:38:06
Bloggadress: http://hoppsadel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback